tkomlósi Ifjúsági Koncert Fúvószenekar

Görögország 2018

DSC 0010Zenekarunk 2018. augusztus 21-én, 17:00-kor indult el busszal Görögországba. Hosszú út várt ránk, akárcsak 5 évvel ezelőtt.
Az utazás nagyon jó hangulatban telt, minden rendben ment.
22-én a délelőtti órákban érkeztünk meg Sindos kultúrházába. Ott hűsítő italokkal vártak minket, majd azok elfogyasztása után mentünk Thessalonikibe, ahol elfoglaltuk szobáinkat, a Porto Palace Hotleban.

A délután a pihenéssel, pakolással telt, illetve felfedeztük a hotel luxusát, ugyanis 2 medence is volt a tetőn, amit természetesen a zenekar összes tagja ki is használt, amikor csak lehetőségünk volt rá. Este 6 körül indultunk vissza Sindosba, ahol menet zenét adtunk, majd következett az ünnepélyes megnyitó, amin 5 zenészünk is fellépett a közös számok keretein belül.
Mindezek után vacsora következett, majd pedig Sindos zenekarának hangversenyét hallgattuk meg, és indultunk vissza a szállásra.

DSC 0050

DSC 0067 DSC 0255

23-án reggeli után lesétáltunk a tengerhez, Peraiaba, hiszen ez kihagyhatatlan része volt utazásunknak!
A pihenés után visszatértünk a hotelba, ahol már várt minket az ebéd, ami után volt egy kis szabadidő és nem sokkal később indultunk Nea Malgaraba, majd pedig Kalochoriba.
Mindkét helyen menet zenével örvendeztettük meg a hallgató, szemlélődő közönséget.
Este több koncertet is meghallgattunk, ezután elfogyasztottuk a finom vacsorát.

DSC 0451
DSC 0427

24-én, pénteken reggeli után szintén meglátogattuk a tengert, Paralia partjára mentünk. Ott eltöltöttünk pár órát, majd a szállásra visszaérkezve megebédeltünk, és kis délutáni szieszta után megindultunk Thessalonikibe, ahol az Arisztotelész téren zenéltünk 15 percet, majd Sindosba vezetett utunk. Egy mini parádé után hangpróba következett, majd fél órás koncertet adtunk a nagyszínpadnál. Vacsora után indultunk is vissza a hotelba.

DSC 0520

DSC 0514

DSC 0492

DSC 0671

DSC 0659

DSC 0692

Szombat reggel, 25-én étkezés után indultunk Thessalonikibe, ahol várost néztünk, vásároltunk, illetve a piacon is körbenéztünk.

DSC 0011

DSC 0146

Hét zenésztársunk ebből kimaradt, ők ugyanis próbáltak a fesztivál záróünnepségére.
Az ünnepség este nyolckor kezdődött, majd a záró parti következett, ami nagyon jó hangulatban telt.

DSC 0358

Rengeteg finom étel várt minket, illetve mai slágerek sokasága, amire sokat táncoltunk.Éjfél körül indultunk vissza a szállásra, mindenki elkezdett már akkor összepakolni, hiszen pontosan tudtuk, mi következik 26-án.
Vasárnap, a reggeli után mindenki összeszedte a cuccait, leadtuk a kártyákat, kijelentkeztünk a hotelből és indultunk haza. Hosszú út várt ránk, ezért a szokásos bevásárlás nem maradt el. 27-én, hajnal 4-5 körül értünk haza, épségben.
Összességében szerintem az egész zenekar nevében mondhatom, hogy egy nagyon szuper utat, illetve nyarat zárhatunk magunk mögött.
Megérte a sok próba, hiszen ezek az élmények, a sok emlék, a sikerek, nem jöhettek volna létre az áldozatos munka nélkül.

Köszönjük Krcsméri tanár úrnak, hogy ismét egy kellemes utazásra vitte a zenekart, illetve Andi néninek, aki minden úton a “pótanyukánk”.

Madarasi Mirtill - klarinét

Az oldal látogatói

Today: 2
This Week: 18
This Month: 59
Total: 53,497
053497

Tájékoztatjuk, hogy a kellemesebb felhasználói élmény érdekében sütiket alkalmazunk. A cookie-król bővebb információt adatvédelmi szabályzatunkban talál.